Titelloos (inspiratieloos) - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lucinda Ewijk - WaarBenJij.nu Titelloos (inspiratieloos) - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lucinda Ewijk - WaarBenJij.nu

Titelloos (inspiratieloos)

Door: Lucinda

Blijf op de hoogte en volg Lucinda

23 Augustus 2011 | Italië, Firenze

Even kort, omdat ik nog een tekst moet lezen en daarna toch echt wil gaan douchen en slapen:

Vannacht een stuk beter geslapen, het was wat minder warm en de muggen waren weg (hoera!). Vanaf half 10 college gehad, wederom vooral een soort van geschiedwetenschap-achtig iets. Teksten doorgesproken en onderwerpen voor onze papers bepaald. Ik ga iets doen met de problemen in het Leonardo-onderzoek en hoe deze te vermijden. Lijkt me heel leuk, maar ben bang dat ik erg tegen mijn docent in ga... Hopelijk waardeert hij dat een beetje.. En anders hoop ik dat hij het niet al te erg vind ;-)
Na de colleges even aan mijn opzet gezeten (hij is af, hoera!) en daarna de stad in geweest. Het was zo ont-zet-tend warm! Heb dus ook niet veel bijzonders gedaan, gewoon gelopen en wat dingen bekeken, foto's gemaakt... Gegeten bij een of ander toeristisch tentje bij de Duomo waarvan ik echt wel wist dat het eten niet lekker zou zijn, maar ik had nou eenmaal honger en dorst en het was warm en ik had geen zin om verder te gaan zoeken... Toen terug gelopen, nog even aan mijn paper gezeten, nieuws uit nederland bijgelezen etc., begonnen aan een tekst die we voor morgen moeten lezen... Daarna met de hele groep uit eten geweest, gesprekken gehad over boetes van 3.000 euro en mijn studie (ik ben de enige hier die geen kunstgeschiedenis doet), was best leuk. Daarna weer terug naar het instituut. Nu nog even snel tekst doorlezen, onder de douche springen en daarna lekker gaan slapen! Morgen weer college vanaf 09:30! Wat ik 's middags ga doen weet ik nog niet, misschien de heuvel waar het instituut op staat beklimmen om het uitzicht te bewonderen ;-)