Radiostilte... - Reisverslag uit Rome, Italië van Lucinda Ewijk - WaarBenJij.nu Radiostilte... - Reisverslag uit Rome, Italië van Lucinda Ewijk - WaarBenJij.nu

Radiostilte...

Door: Lucinda

Blijf op de hoogte en volg Lucinda

29 Oktober 2009 | Italië, Rome

Hoi allemaal!

Schandalig, hè, dat ik al twee lange dagen niks van me heb laten horen. Maar goed, bij deze weer een verslag. Ik ga het wel kort houden, want ik heb nog wel meer te doen.

Gisteren en eergisteren voelde ik me nogal beroerd. Het zal waarschijnlijk wel de combinatie van Pfeiffer, kort slapen en heimwee geweest zijn, maar het kwam er in ieder geval op neer dat ik me heel zweverig voelde, misselijk was en wankel op mijn benen stond. Ik heb toen maar het programma van die dagen overgeslagen om vervolgens op de bank te ploffen en te gaan slapen. Gisteren verliep niet veel anders, hoewel ik me toen wel wat beter voelde dan de dag daarvoor.

Nu zit ik dus in de bibliotheek, hard te werken aan mijn paper... (of ik pretendeer hard aan mijn paper te werken). Het is hier koud, dus Jo'anne en ik zitten met een deken/poncho om ons heen geslagen, waar een van mijn docenten hartelijk om moest lachen. Hij vond dat we op een stel nonnen leken! Ik weet niet of dat een compliment is, maar goed...

Allé, ik ga weer verder met mijn paper. Op het moment verdiep ik me in het bestuur van de Kerk voor het jaar 1000. Interessant! =D

Liefs,
Lucinda

• 29 Oktober 2009 - 10:23

Steven:

Mijn lieve nonnetje! :D

Succes met je paper, je kan het! ;) Ik wil 'm wel lezen als je terugbent. Kusje!

• 29 Oktober 2009 - 10:23

Ursula:

Hallo zusje,

Had dan ook niet zo'n moeilijk onderwerp genomen. was misschien makkelijker geweest. Geeft misschien niet zo een voldaan gevoel maar toch. Nog een paar dagen en dan mag je weer naar het land van de regen, hollandse potten, friet, drop, kaas en familie en vrienden. Tot die tijd vermaak je je daar maar met mooi uitzicht op een stapel stenen, pizza, ys en mooi weer.

succes met je paper

x
    urs

• 29 Oktober 2009 - 11:46

Alex :

Interessante paper. Ik zou zeggen kijk naar het Vaticaan en zeker de huidige Paus : authentiek.

Ben jaloers : Rome !!

• 29 Oktober 2009 - 12:00

Els:

jammer dat je twee dagen gemist hebt,maar succes met je paper en tot gauw op msn

• 29 Oktober 2009 - 12:56

Ursula:

hallo,

bij het eerste bezoek aan rome was het lachen hoeveel we pius tegenkwamen. maar ik merk dat het lachen je ondertussen vergaan is. even doorbijten en probeer er de humor van in te zien. een foto van een gladiator (van af nu gladiool) helpt vast wel om de humor terug te vinden.

x

urs

• 29 Oktober 2009 - 14:21

Sylvia:

aww meis :( balen zeg!

ff doorbijten, al je superinterassante-maar-moeilijke-papers/essays zijn altijd vooraf gegaan door een periode van kwakkelen maar zijn uiteindelijk altijd de coolste geworden! Je kan het! :D
    xxx

• 29 Oktober 2009 - 19:51

Roos :

Heej meis,

jij en pheifer. Waarom weet ik daar niks van. We zien elkaar veel te weinig.

Wij moeten elkaar hoog nodig weer eens treffen.
    Ik stuur wel weer een mailtje de duur uit.

En wees gerust ik wacht tot je weer terug bent;)

En natuurlijk wens ik je nog veel plezier daar:P

Liefs Roos